12 Nisan 2011 Salı

Karaca Dağ Evleri Yuvacık İzmit

İstanbul'dan çok sıkıldınız ama fazla vaktiniz yok. İstanbul'a 1.5 saat uzaklıkta İzmit il sınırları içerisinde yeralan Karaca Dağ Evleri, kafanızı dinlemeniz, temiz hava almanız ve kendinizi yenilemeniz için mükemmel bir alternatif.

İstanbul'dan sıkılıp buralara gelmiş bir çiftin hayalinin gerçeğe dönüşmüş hali Karaca Dağ Evleri. Bize burayı öğreten arkadaşımız Hakan elinden gelse her hafta sonunu Karaca Dağ Evleri'nde geçirecek. Yol tarifi çok basit; TEM otoyolundan İzmit istikametine doğru giderken İzmit’in doğu çıkışından, rotanızı Gölcük istikametine çeviriyorsunuz. 5 km. sonra Yuvacık kavşağına geliyorsunuz. Bir 5 km. daha sonra Yuvacık merkeze ulaşılıyor. Merkezden sonra Yuvacık barajı kenarından Aytepe tabelaları takip edilir, yol üstünde Karaca Dağ Evleri tabelaları mevcut.

Karaca Dağ Evleri'nin 8 adet küçük evi var. Şuanda sadece hafta sonları açık. Kışın gitmek isteyenlerin jeepleriyle gitmesinde yarar var. Isıtma problemi yok, odalar gayet sıcak. 4 adet ev beton, diğer 4 ev ahşap bungalow tarzı. Biz bungalow evlerde kaldık ve çok memnun kaldık.

Aslında çok fazla konfor yok ama yemekler, kaldığımız yerler tertemiz. Yani öyle lüks beklentiniz yoksa sorun yaşamazsınız. Etrafta yürüyüş yapılacak ya da offroad yapılacak oldukça fazla yer var. Karaca Dağ Evleri'nin sahibi Yılmaz Abi size bu konuda baya yardımcı olacaktır.

Yemekleri Gülten Abla ve Didem Abla yapıyorlar. Sabah kahvaltı, öğle ve akşam yemekleri konaklamanın içinde. İçki olmadığı için mutlaka içkinizi yanınızda götürmelisiniz. Biz kalabalık bir arkadaş grubu gittik ve çok iyi vakit geçirip, çok dinlenmiş olarak İstanbul'a döndük. Gidip kalmanızı tavsiye ederim.