27 Haziran 2011 Pazartesi

House Cafe Caddebostan

Aslında daha önce House Cafe yazdığım için burayı yazmayı düşünmüyordum. Ama Caddebostan House Cafe gerçekten tam bir yazlık mekan. İnsan kendini İstanbul'da değilde Alaçatı'da hissediyor. Manzaranızda surfçüler, yelkenciler, spor yapanlar var. Siz bu manzara eşliğinde yemeğinizi yiyip keyifli keyifli biranızı içebilirsiniz:)

Yemekler lezzetli geçekten ancak porsiyonlar biraz küçük. Bu sefer noodle yedim, çin yemeği yapan restorantlarda bile bu kadar iyi yapmıyorlar. Heineken bira ile beraber güneşi batırdık. İstanbul'da kalınca da haftasonları güzel olabiliyor gerçekten.

Yazın hafta içi öğlen, akşam, haftasonu sabah öğle akşam her saatte güzel Caddebostan House Cafe. Mutlaka uğrayın.

http://www.thehousecafe.com/

Cemil Topuzlu Caddesi No: 146 Caddebostan / İstanbul
0216 368 77 64




2 yorum:

  1. Walla dün akşam 3. evlilik yıl dönümümüzü kutlamak için gittik, manzara ve ambians gerçekten iyi ama dediğin gibi porsiyonlar küçüktü. Paylaşmak istediğim ve beni sinir eden olay şu oldu, genelde değişik şeyler denemeyi sevdiğimden enginarlı karidesli risotto yemek istedim. Böyle bir yemek için ödediğim fiyat karşısında da beklediğim ile hiç alakası olmayan bolca domatesli(!) sanırım konserve enginar kalbi kullanılmış ve resmen küçük bir karidesi üçe bölüp risottoya karıştırdıkları ve utanmadan karidesli diye 27-28 tl'ye sattıkları al dente ötesi bir şey yedim. Yemek ilk geldiğinde garsona karidesleri unutmuşlar galiba dediğimde aldığım yanıt ise "erimiştir içinde efendim" (!!!!) yanıtı oldu. Benden House Cafe'ye kocaman bir eksi...

    YanıtlaSil
  2. DEMEKKİ NE GÜZEL KAZIKLIYOLAR KERİZLERİ :) TEBRİKLER BU KAFEYE YOLUNU BULMUŞ KÖŞEYİ DE DÖNMÜŞ..

    YanıtlaSil